Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΣΚΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ.

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 18/3/2016!
Φίλοι μου σας ξαναδείχνω τα περίεργα σκάφη που φωτογραφήθηκαν στη Πύλο τον Οκτώβριο του 2015. Και λέω σκάφη γιατί στην αρχή νόμιζα ότι ήταν περίεργα πλάσματα. Τα έστειλα όμως να τα δει ο στρατηγός ε.α Γεώργιος Καρδαμίτσης ο οποίος μου απάντησε ότι είναι εξωγήινα σκάφη. Το συγκεκριμάνο φωτογραφήθηκε και στην τοπική γιορτή της Πύλου Ναβαρίνεια όπως θα δείτε στις δύο τελευταίες φωτογραφίες. Στη γιορτή όμως ήταν πιο μακριά γι' αυτό είναι θολό. 
Μία Κυριακή πρωί έτρωγα το πρωινό μου και ξαφνικά βλέπω στη μπαλκονόπορτα να περνάν από μπροστά μου σε πολύ κοντινή απόσταση αυτά τα σκάφη. Έτρεξα να πάρω τη φωτογραφική μηχανή για να τα φωτογραφήσω. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι όταν πέρναγαν από μπροστά μου ο φακός δεν τα κατέγραφε. Τα κατέγραψε αφού απομακρύνθηκαν λίγο. Εάν φωτογραφίζοταν όταν ήταν κοντά θα φαινόντουσαν πολλές λεπτομέρειες. Πιθανόν τα σκάφη δεν ήθελαν να φωτογραφηθούν κοντά Φίλοι μου μετά από τόσο καιρό ακόμα δε μπορώ να καταλάβω τί είναι αυτά. Το θέμα είναι ότι είναι πολύ περίεργα αντικείμενα. Τώρα εάν είναι από την καλή η την αποστατική πλευρά πλευρά δε γνωρίζω. Γ. Καρδαμίτσης μου είπε ότι σκάφη της καλής πλευράς. Δεν ξέρω. Εκείνος ίσως γνωρίζει καλύτερα γι' αυτό δε θα πάρω θέση.
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου