Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

ΑΣΤΡΙΚΕΣ ΠΥΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ !!!

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 8/4/2016!
Δείτε φίλοι μου τος αστρικές Πύλες που φάνηκαν το 2015 στην Πύλο!
Σε καμία των περιπτώσεων δεν πρόκειται για καυσαέρια αεροπλάνων. Στις 3 πρώτες φωτογραφίες η αστρική πύλη είναι μικρού μεγέθους και θα εξηγήσω γιατί. Θέλω να προσέξετε την αριστερή πλευρά τις λαμπερής γραμμής. Εάν αλλάξετε και τη γωνία που κοιτάτε την οθόνη του υπολογιστή σας θα προσέξετε καλύτερα αυτό που θα σας εξηγήσω. Στην αριστερή πλευρά λοιπόν υπάρχει ένα μικρό τετράγωνο μωβ αντικείμενο να το πούμε με μικρές φυσαλίδες. Όση ώρα προσπαθούσα να σταθεροποιήσω το χέρι μου αυτό το αντικείμενο έκανε αστραπιαία κίνηση δεξιά-αριστερά-δεξιά-αριστερά συνεχόμενα. Αυτό φίλοι μου κρατούσε την αστρική πύλη ανοιχτή. 
Στις επόμενες 7 φωτογραφίες έχει φωτογραφηθεί μεγαλύτερη αστρική πύλη η οποία δεν επηρεάζεται από τη βαρύτητα της ΓΑΙΑΣ για να κλείσει με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν αυτές οι φυσαλίδες για να την κρατήσουν ανοιχτή. Στη 10η φωτογραφία θα δείτε στο κέντρο της ακριβώς το γράμμα Ε που υπάρχει μέσα στην Αστρική Πύλη. Στην 11η και 12η υπάρχουν εάν παρατηρήσετε πολύ προσεκτικά το αντίστροφο 3Ε. Αυτά είναι τα σήματα αναγνώρισης των ΟΛΥΜΠΙΩΝ. 
Στη 13η φωτογραφία φαίνεται η ολογραφία του προσώπου το οποίο μοιάζει με αυτό του ΑΠΟΛΛΩΝΑ όπως θα δείτε στην επόμενη φώτο. Στην τελευταία  φωτογραφία βέβαια κοιτά αντίθετα από ότι μέσα στην Πύλη. Αυτά φίλοι μου είναι πραγματικότητες γι ' αυτό και δέχομαι συνεχώς ηλεκτρονικό πόλεμο στον υπολογιστή μου για να μου υποκλέψουν τους κωδικούς, όπως επίσης δέχομαι απειλές από το facebook ότι θα μου καταργήσουν το λογαριασμό εάν δε σταματήσω να κοινοποιώ τέτοιες φωτογραφίες.  
Εάν όλα αυτά δεν ήταν αληθή δε θα τους απασχολούσε η σελίδα μου.
Δεν θέλουν ο κόσμος να μάθει την αλήθεια.
Αποκρύπτουν την ύπαρξη των ΟΛΥΜΠΙΩΝ και την επέμβαση που επίκειται. 
Τα συμπεράσματα δικά σας. Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν γι' αυτά που γράφω και δείχνω. Κάντε την έρευνά σας. Οι θεάσεις των σκαφών τους έχουν πληθύνει για να συνηθίσει ο κόσμος την ύπαρξή τους.  Γνωρίζουν αυτοί που κυβερνούν τον πλανήτη, πολιτικοί και θρησκευτικοί ηγέτες ότι εάν μάθει ο κόσμος όλα αυτά, θα καταρρεύσουν εν μία νυκτί όσα ψέμματα μας μάθαιναν τόσες χιλιάδες χρόνια. Αυτό που φοβούνται είναι μήπως ο ΕΛΛΗΝΑΣ θυμηθεί από που προέρχεται και ποιοι τον έφεραν στη ΓΑΙΑ. Φοβούνται ότι αυτά που μας έλεγαν τόσα χρόνια ότι είναι μυθολογία, αποδειχθούν ότι είναι πραγματικότητα. Καλά να περνάτε!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου