Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Σύγκριση ΟΛΥΜΠΙΟΥ σκάφους από φωτογραφία στην περιοχή μας και βίντεο στην Αραβία!

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 10/2/2016.
Δείτε φίλοι μου τις ομοιότητες που υπάρχουν στα δύο ΟΛΥΜΠΙΑ σκάφη της φωτογραφίας και του βίντεο! Το ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος της φωτογραφίας, σας το έχω ξαναδείξει. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Σχοινόλακα-Μεσσηνίας! Σας έχω ξαναπεί ότι οι φωτογραφίες δεν είναι προ'ιόν μοντάζ. Δεν έχω κανένα λόγο να κάνω κάτι τέτοιο. Σκοπός μου είναι η ενημέρωση του κόσμου για ένα θέμα που τόσα χρόνια θεωρούνταν ταμπού και μόνο εάν το σκεφθόσουν. Στο άμεσο μέλλον οι θεάσεις θα αυξηθούν για να συνηθίζει ο κόσμος την ύπαρξή τους. Ενημερώστε τους γνωστούς σας. Έτσι όπως τον πάνε τον πλανήτη οι αποστάτες, θα αναγκαστούν οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ-ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ και οι συμμαχικές δυνάμεις να επέμβουν ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση. Τα ΕΛΛΑΝΙΑ τελώνια του ΔΙΑστήματος επιβλέπουν τη ΓΑΙΑ και περιμένουν την εντολή για να επέμβουν. Πρέπει να είμαστε ψυχολογικά προετοιμασμένοι για να μπορούμε να ΔΙΑχειριστούμε όλο αυτό το γεγονός!!!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου