Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΚΑΦΗ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΣΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΜΕΛΟΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ !!!

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 7/9/2016 !!!
Φίλοι μου γεια σας!!! Δείτε τις πανέμορφες φωτογραφίες οι οποίες είναι τραβηγμένες πριν 2-3 χρόνια στη Λακωνία από την ΟΜΑΔΑ ΕΘΝΙΚΩΝ ΛΑΚΩΝΙΑΣ !!! Τις φωτογραφίες τις τράβηξε ο κύριος Χιώτης. Τις προηγούμενες μέρες έγινε μία απίστευτη συνάντηση εδώ στην Πύλο με ένα μέλος της Ομάδας Εθνικών Λακωνίας τον αγαπητό Σταύρο Βαλάση τον οποίο ευχαριστώ για το φωτογραφικό υλικό και τις πληροφορίες που μου έδωσε. Τον Σταύρο τον είχα δει στο facebook. Δεν είχαμε μιλήσει ποτέ και εκείνος βέβαια δεν γνώριζε ποιος είμαι από τη στιγμή που δεν έχω ούτε φωτογραφία μου αλλά ούτε και το πραγματικό μου όνομα. Ξαφνικά ένα απόγευμα στην κυριολεξία πέρασε ο ένας δίπλα από τον άλλο. Εκείνη την ώρα μιλούσα με έναν φίλο στον μόλο της Πύλου για τις θεάσεις που έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες στην Πύλο. Ο Σταύρος άκουσε την ομιλία αλλά δε σταμάτησε διότι δε με γνώριζε. Με το που πέρασε από δίπλα μου αναγνώρισα το πρόσωπό του αλλά δεν θυμόμουν το όνομά του. Αμέσως τον φώναξα και από κει ξεκίνησαν οι συνομιλίες για ένα δυήμερο. Ο Σταύρος γνωρίζει και έχει δει από κοντά τον Γερ'ασιμο Καλογεράκη στο παρελθόν. Ο Γεράσιμος εμένα δεν με έχει δει ποτέ γνωρίζει μόνο το μικρό μου όνομα, μιλάμε όμως συχνά τηλεφωνικά. Ο Σταύρος μου έδωσε απίστευτες πληροφορίες για το τί πρόκειται να συμβεί στο άμεσο μέλλον. Σε αυτό το σημείο μπορώ να πω πλέον με σιγουριά ότι αυτό που έχουν πει οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ στον Γεράσιμο για τις συναντήσεις που γίνονται είναι πέρα για πέρα αληθινό. Του έχουν πει: Όι συναντήσεις  που γίνονται κανονίζονται από εμάς χωρίς εσείς να το καταλαβαίνετε !!! Του είπα του Σταύρου όλες τις εμπειρίες μου οι οποίες έχουν πολλά κοινά με τις δικές του. Εκείνος βέβαια τις έχει σε πάρα πολύ μεγαλύτερο βαθμό και ο λόγος είναι ότι πάει σε αρχαιολογικούς χώρους και ενεργειακούς τόπους και κάνει επικλήσεις προς τους ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ. Η ώρα της επεμβάσεως φίλοι μου έχει πλησιάσει πάρα πολύ. Στην ΕΛΛΑΝΙΑ έχουν ενσαρκωθεί πάρα πολλοί γόνοι των ΟΛΥΜΠΙΩΝ για να προετοιμάσουν το έδαφος. Βέβαια υπάρχουν και γόνοι αποστατών οι οποίοι προσπαθούν να αλλοιώσουν το θέμα και μάλιστα βρίσκονται ενσαρκωμένοι σε πολιτικούς και θρησκευτικούς ηγέτες. Η νέα εποχή που θα ανατείλει στη ΓΑΙΑ είναι πάρα πολύ κοντά. Θα επικρατήσει η Αγάπη, η Δικαιοσύνη θα επανέλθουν οι Ελευθερίες(ελευθερία για το καλό και όχι ελευθερία για να κάνει ο καθένας ότι κακό θέλει πάνω στον συνάνθρωπό του και στον πλανήτη) και ο πλανήτης θα επανέλθει στην παρθενική του κατάσταση. Βέβαια τα κρόνεια-αποστατικά ιερατία που αγαπάν τόσο πολύ τον κόσμο θα βαφτίσουν αυτή την επέμβαση σατανική. Πρόβλημά τους. Το αρχαιοελληνικό πνεύμα θα επανέλθει πάνω στον πλανήτη ΓΑΙΑ και ας ρίχνουν όσους αναθεματισμούς θέλουν στους ύμνους τους κατά των ΕΛΛΗΝΩΝ. Μόνον έτσι ο πλανήτης θα καταφέρει να επανέλθει. Με πρωτοστάτη τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ !!!! Για το πως θα γίνει αυτό, θα το δούμε από την ώρα της επέμβασης και μετά που θα αρχίσουν να δίνονται οι εντολές επαναφοράς όσων σας προείπα στον πλανήτη! Η δυστηχία του κόσμου είναι τόσο μεγάλη που δεν ξέρει από που να πιαστεί. Θα έρθει η ώρα που θα ξέρει πλέον από που να πιαστεί.
Δείτε για άλλη μια φορά τις φωτογραφίες και αναρωτηθείτε εάν πρόκειται για απλά συννεφάκια ή κάτι άλλο. Δεν πιστεύω ότι τα σύννεφα έχουν νοημοσύνη για να φτιάξουν κάτι τέτοιο. Εκεί μέσα κρύβονται σκάφη και πολύ μεγάλα μάλιστα.
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ !!!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ !!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου