Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

ΔΥΟ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΟΝΕΑ ΘΕΑΣΕΩΝ ΣΚΑΦΩΝ

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 26/1/2017 !!!
Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο που μου έστειλε αυτή την υπέροχη φωτογραφία. Πραγματικά υπάρχουν αρκετοί που μου στέλνουν υλικό τους οποίους ευχαριστώ από καρδίας !
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη πριν από τρεις περίπου μήνες στην εθνική οδό Τρίπολης Καλαμάτας , λίγο πριν από την Καλαμάτα. Υπάρχουν δύο ιπτάμενοι δίσκοι πολύ μεγάλου μεγέθους. Σκάφη της 7ης και 8ης αποστολής του Διός.
Εδώ θέλω να σας πω την μαρτυρία ενός γνωστού μου, την οποία μου την ανέφερε εχθές το πρωί.
Μου λέει κατά λέξη: << Το παιδί μου βλέπει σκάφη αρκετές φορές. Το θέμα είναι ότι την ώρα που τα βλέπει τα βλέπω και γω ο ίδιος και έτσι δεν μπορώ να του πω ότι αυτά που βλέπει δεν αναταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τα βλέπω και εγώ και προβληματίζομαι.
Βρισκόμασταν τις προάλλες στην εθνική οδό της Μεγαλόπολης και είδαμε. Εκείνη την ώρα μου λέει το παιδί,  μπαμπά κοίτα ένα σκάφος, σαν αυτό που μας έχει δείξει ο Φοίβος στην φωτογραφία>>.

Ο άνθρωπος φίλοι μου ήταν φανερά προβληματισμένος. Το παιδί του είναι του δημοτικού. Κοίταξα να τον καθυσηχάσω λέγοντάς του ότι βλέπουν και άλλα παιδιά σκάφη τους, της ίδιας ηλικίας αλλά και αρκετά μεγαλύτερα.  Τους εμφανίζονται έτσι ώστε όλα τα παιδιά να συνηθίζουν την ύπαρξή τους. Επίσης του επισήμανα για άλλη μια φορά ότι όταν θα λάβει χώρα η επέμβαση, πρώτη θέση στα σκάφη των ΟΛΥΜΠΙΩΝ έχουν τα παιδιά σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει εκκένωση του πλανήτη(Το σκάφος που θα αναλάβει να ανεβάσει κόσμο πάνω είναι το ΤΕΛΕΙΩΤΗΣ. Το ΤΕΛΕΙΩΤΗΣ είναι ένα σκάφος τεραστίων ΔΙΑ-στάσεων. Είναι ένα από τα τρία σκάφη που βλέπει η ΝΑΣΑ να πλησιάζουν γοργά τον πλανήτη ΓΑΙΑ. Το ένα από αυτά αναφέρει η ΝΑΣΑ ότι έχει πλάτος 240 χιλιομέτρων. Ωραιότατα πράγματα. Πολύ μου αρέσει. Η άνοδος των ανθρώπων στο ΤΕΛΕΙΩΤΗΣ θα γίνει με άλλα μικρότερα σκάφη. Χωρητικότητα ανθρώπων=120.000.000). Βέβαια λέγοντάς του αυτό, ο γνωστός δε εφησύχασε καθόλου. Άυτό φίλοι μου γιατί έχουμε μεγαλώσει με λάθος δεδομένα και είναι δύσκολο να κατανοήσουμε τη νέα πραγματικότητα. Ο Ησίοδος στη θεογονία το λέει ξεκάθαρα. Αποκαλεί το δικό μας γένος ως Σιδηρούν(αυτό που σγουριάζει-γερνά). Αναφέρει ότι είναι το τελευταίο  κατώτατο γένος στον πλανήτη και ότι το επόμενο θα είναι αναβαθμισμένο. Εάν ψάξουμε την αρχαία Ελλάνια ιστορία μας την οποία έχουμε αποποιηθεί , θα τα βρούμε όλα αυτά μπροστά μας όπως επίσης θα βρούμε και πολλά άλλα.
Αυτό που με ευχαριστεί ιδιαίτερα είναι ότι αρκετοί έχουν αρχίσει να αφυπνίζονται όσον αφορά τα σκάφη των ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΔΙΟΣ ! Πάρα πολλοί βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να δουν την πραγματικότητα γιατί πολύ απλά τους έχει φάει η έπαρση, ο εγωισμός και ο ξερολισμός. Επίσης ακούν πιστά αυτά που ακούν από την αποστατική τηλεόραση. Δεν πειράζει οι ουράνιοι έχουν τέτοια ψυχοτρονική τεχνολογία για να επαναφέρουν την ψυχοσύνθεση όσων περισσοτέρων γίνεται.
Καλά να περνάτε !!!

Ο ΙΕΡΟΣ ΑΡΧΩΝ ΜΕΘ' ΥΜΩΝ ΕΣΤΙ !!!
ΕΡΡΩΣΘΕ !!!
ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ !!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου