Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΟ ΣΚΑΦΟΣ ΕΚΕΙ !!!

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 4/5/2016 !!!
Η Αρχαία Ολυμπία φίλοι μου είναι άλλος ένας ενεργειακότατος ιερός χώρος αφιερωμένος στον ΙΕΡΟ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΖΕΥΣ ! Ο χώρος ενδείκνυται για αφύπνιση και ενεργοποίηση των ανενεργών ελικών του γεννετικού μας κώδικα.
Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες 9-10, πάνω από το ιερό μνημείο υπάρχει ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος. Καθόλου τυχαίο που φωτογραφήθηκε πάνω από το ιερό μνημείο όπου ακριβώς γύρω από αυτό υπάρχουν βωμοί όπου οι νικητές αθλητές αφιέρωναν ο καθένας μία προτομή του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ στον ίδιο τον ΔΙΑ!!! Έχω ξαναπεί ότι αυτό που με στεναχωρούσε ιδιαίτερα σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους που έχω επισκεφθεί είναι ότι οι ΕΛΛΑΝΙΟΙ επισκέπτες ήταν πάρα πολύ λίγοι αντιθέτως με τους ξένους οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα από εμάς την ιερότητα αυτών των χώρων. Όλοι οι αρχαιολογικοί ναοί έχουν αρχίσει να ενεργοποιούνται από τις δυνάμεις των ΟΛΥΜΠΙΩΝ! Ακτινοβολούνται με νετρίνα από τα ίδια τα σκάφη των ΟΛΥΜΠΙΩΝ! Όποιος τους επισκέπτεται και δέχεται την ιερότητά τους, μπαίνει στη ΔΙΑδικασία ενεργοποίησης χωρίς βέβαια να το καταλαβαίνει. Τα αποτελέσματα αρχίζει να τα βλέπει σιγά σιγά. Αυτοί βέβαια που γνωρίζουν τα αντιλαμβάνονται αμέσως από τα αρχικά τους στάδια. Όλα αυτά είναι πραγματικότητα φίλοι μου ασχέτως εάν κάποιοι δεν τα δέχονται. Είπαμε ότι δεν πιστεύουμε δεν πάει να πει ότι δεν υπάρχει. Την ακτινοβολία του κινητού τηλεφώνου δεν τη βλέπουμε κι όμως υπάρχει.  Εάν τη βλέπαμε βέβαια θα πετούσαμε όλοι τα κινητά και δεν θα τα χρησιμοποιούσαμε. Πρόσφατα μου χάλασε ηλεκτρονική συσκευή όταν κάλεσαν στο κινητό μου το οποίο βρίσκονταν δίπλα σε αυτή. Φανταστείτε τί ζημιά παθαίνει ο εγκέφαλός μας χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε άμεσα από την πολύ χρήση.  Και επειδή κάποιος μπορεί να μου πει, αφού κι εσύ ρε μεγάλε έχεις κινητό, θα απαντήσω ότι έχω ένα παλιό μόνο για ώρα ανάγκης  και αποφεύγω να το φέρω πάνω μου. Άνθρωπος ο οποίος δουλεύει σε κατάστημα κινητών με ενημέρωσε πριν λίγους μήνες ότι όλα αυτά τα τελευταίας τεχνολογίας κινητά αφής είναι ψησταριές και ψήνουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Κάτι παραπάνω θα γνωρίζει. Οι αποστάτες γνωρίζουν την αφύπνιση που προσπαθούν να μας κάνουν οι ΟΛΥΜΠΙΕΣ δυνάμεις και μας έχουν πασσάρει όλη αυτή την τεχνολογία για να μην μπορεί ο εγκέφαλός μας να ενεργοποιηθεί λόγω της ακτινοβολίας που τον τα'ίζουμε από την ασύστολη χρήση των κινητών. Τα παιδιά μέχρι 20 ετών απορροφούν το 100% αυτής της ακτινοβολίας. Από εκεί και πάνω αρχίζουν σιγά σιγά τα ποσοστά απορρόφησης να πέφτουν. ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ στην χρήση της αποστατικής τεχνολογίας.
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου