Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

ΑΣΤΕΡΙ;ΔΙΣΚΟΣ- ΟΛΥΜΠΙΟ ΣΚΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΤΣΑΚΩΝΑ(ΒΙΝΤΕΟ)

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 3/1/2016.
Φίλοι μου δείτε το βίντεο που έχω αναρτήσει. Ένα πρωί πριν δύο μήνες ταξίδεψα από Πύλο για Αθήνα. Την ώρα που βγήκα από το σπίτι και κοίταξα τον ουρανό, ένα "αστέρι" μου τράβηξε την προσοχή. Ήμουν σίγουρος ότι μόνο αστέρι δεν ήταν. Ήταν τόσο φωτεινό που κατευθείαν το μάτι έπεφτε πάνω του. Την ώρα που ταξίδευα, έκανα μία στάση στην τσακώνα για να το βιντεοσκοπήσω. Όταν το μεγέθυνα έμεινα άφωνος με αυτό που είδα γιατί ήμουν σίγουρος ότι δεν πρόκειται για αστέρι. Αφού μεγέθυνα πρώτα το αστέρι-ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος, η επόμενη κίνηση ήταν να μεγεθύνω και το φεγγάρι. Το φεγγάρι όπως θα δείτε, παρόλο που είναι πιο κοντά θολώνει. Το σκάφος δε θολώνει, αντιθέτως έχει κάποια ανάγλυφα επάνω του που όπως μου είπε ένας φίλος, θυμίζει το δίσκο της ΦΑΙΣΤΟΥ! Στα μηνύματα που έχει λάβει ο Γεράσιμος Καλογεράκης  από τους ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ, του έχουν πει ότι μας βλέπετε κάθε βράδυ στον ουρανό σαν αστέρια, αλλά λόγο του ότι η όρασή μας είναι ατελής δεν μπορούμε να τους αντιληφθούμε εκτός εάν το θελήσουν αυτοί! Οι φωτογραφίες που έχω αναρτήσει είναι τραβηγμένες το καλοκαίρι στην Πύλο και σας τις έχω ξαναδείξει. Φαίνεται πεντακάθαρα και στις φωτογραφίες ότι δεν πρόκειται για αστέρι αλλά για ιπτάμενο δίσκο. Αυτό το περίεργο σύννεφο που έχω αναρτήσει(και οι τρεις φωτογραφίες είναι ένα σύννεφο), είναι τραβηγμένο στο ίδιο ταξίδι  λίγη ώρα αργότερα στην Αττική οδό. Όπως έχουν πει σε άλλο μήνυμα που έχουν στείλει στον Γεράσιμο Καλογεράκη, μπορούν να πάρουν και το σχήμα νεφέλης. Οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ φίλοι μου βρίσκονται εδώ.Οι αρχαίοι θεοί δεν έχουν σταματήσει να εποπτεύουν τη ΓΑΙΑ και όσους υπάρχουν πάνω σε αυτή. Αντιθέτως η ώρα που θα ξανακατέβουν είναι πολύ κοντά. Δεν είναι επίσης τυχαίο που η τηλεόραση το τελευταίο ΔΙΑστημα δείχνει εκπομπές που μιλάν για ζωή σε άλλους πλανήτες κ.α. Ότι λεν βέβαια είναι παραποιημένο όπως για παράδειγμα ένα ντοκυμαντέρ που είδα το οποίο μιλούσε για ζωή και νερό σε άλλους πλανήτες και επιπλέον έλεγε ότι ο άνθρωπος προήλθε από τον πίθηκο. Η πρώτη αποστολή του ΔΙΟΣ αυτό το σκοπό είχε. Με γονιδιακές επεμβάσεις προσπάθησαν δύο είδη πιθήκου να τα μετατρέψουν σε άνθρωπο και επειδή αυτή η επέμβαση απέτυχε στη δεύτερη αποστολή έφεραν ανθρώπους πάνω στον πλανήτη τους οποίους κατασκεύασαν οι ίδιοι σε βιολογικά εργαστήρια. Αυτό το είδος που κατασκεύασαν και μοιάζει σε αυτούς είναι το ΕΛΛΑΝΙΟ. Αυτά όμως τα εβραιοσιωνιστικά κανάλια δεν τα λεν γιατί οι εντολές που έχουν από τους αποστάτες για την πληροφόρησή μας είναι άλλες. Η θρησκείες επίσης, θέλουν τους πιστούς τους να προσεύχονται γονατιστούς γιατί με αυτό τον τρόπο χάνουν την επαφή με τις ουράνιες κοινωνίες και επιπλέον να μην αντιλαμβάνονται αυτά που συμβαίνουν πάνω από τα κεφάλια μας. Εάν ωστόσο μιλήσεις σε ιερέα γι' αυτά, το λιγότερο που θα κάνει είναι να σου βάλει τις φωνές και να σου πει ότι είναι δαιμονικά. Οπότε καταλαβαίνετε γιατί δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε και να δούμε την αλήθεια που βροντοφωνάζει. Βέβαια, όποιος δεν έχει ανοιχτό μυαλό και νομίζει ότι όλα αυτά υπάρχουν στη σφαίρα της φαντασίας, έχω ξαναπεί ότι θα βρεθεί προ εκπλήξεως. Εδώ θέλω να πω ότι το σκάφος δεν κινείται, επειδή η μεγέθυνση είναι μεγάλη, η παραμικρή κίνηση του χεριού στο βίντεο φαίνεται μεγάλη. 
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου