Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΑΥΞΗΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΣΚΑΦΩΝ!





 Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 14/1/2016.
Φίλοι μου δείτε όλα αυτά τα σκάφη που είναι τραβηγμένα τις τελευταίες μέρες στην Πύλο. Παρακολουθήστε από την 8η μέχρι την 11η φώτο και από τη 12η μέχρι τη14η. Αυτές στην ουσία είναι δύο φωτογραφίες. Θα δείτε ότι στη μία φώτο υπάρχουν τρία σκάφη και στην άλλη έχει μείνει μόνο το ένα. Από τη μία στην άλλη φώτο το ένα ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος έχει μείνει ακίνητο. Στο τέλος δείτε και ένα ωραίο βίντεο από την Αθήνα. Σήμερα μίλησα με τον Γεράσιμο Καλογεράκη στο τηλ. Τον ρώτησα κατά πόσο μέσα σε όλα αυτά τα σκάφη πετάν και κρόνια. Η απάντηση ήταν ότι από την 21/12/2012 οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ απαγόρευσαν στους κρόνιους αποστάτες να πλησιάζουν τον πλανήτη με τα αντιβαρυντικά τους σκάφη. Όλα αυτά τα σκάφη από ότι μου είπε που πετάν στους αιθέρες μας έχουν φιλική ΔΙΑθεση απέναντί μας. Επιπλέον μου είπε ότι είναι πολύ πιθανό η επέμβασή τους να είναι κοντά. Δεν ήθελε να μου δώσει περισσότερες λεπτομέρειες γιατί ήταν σίγουρος ότι η τηλεφωνική μας συνομιλία παρακολουθούνταν. Επίσης ήταν καταπέλτης στο ότι κανένας δεν αντιδρά γι' αυτά που συμβαίνουν στην ΕΛΛΑΝΙΑ και ότι έχουμε αναπαυθεί στον καναπέ μας. Εάν αντιδρούσαμε και συνάμα ζητούσαμε όλοι μαζί την επέμβασή τους αυτή θα λάβαινε χώρα αμέσως. Όλα αυτά φίλοι μου είναι πολύ σοβαρά. Τείνουν να μας εξαφανίσουν σαν γένος και δε θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβει κάποιος. Ας προβληματιστούμε φίλοι μου, ας κάνει ο καθένας την έρευνά του προσωπικά και ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Πάντως όλα αυτά τα σκάφη που σας δείχνω, μόνο τυχαία δεν πετάν στους αιθέρες μας. Κάτι μεγάλο έρχεται και ο περισσότερος κόσμος δε λέει να το καταλάβει. Καλά να περνάτε!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου