Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 14/6/2015
Παρακολουθήστε τα χάλια τους. Επιτρέπεται να φιλιούνται στο στόμα; Κατά τα άλλα μας οδηγούν στο σωστό δρόμο. Κρίμα, ξεφτιλίζουν τον ίδιο το ΧΡΙΣΤΟ και άμα τους μιλήσεις για αρχαία Ελλάδα και τους 12 θεούς(από το ρήμα θέω-κινούμαι γρήγορα) θα σου πουν ότι ήταν πόρνοι και ανώμαλοι. Ελπίζω να καταλαβαίνουμε ποιοι είναι οι ανώμαλοι, δε θέλει και πολύ μυαλό. Η ΝΕΜΕΣΙΣ(ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ) έρχεται και θα πάρει κεφάλια. Γι' αυτό προσέξτε και ζήστε σαν ΕΛΛΗΝΕΣ. Οι Έλληνες στην αρχαία Ελλάδα απαγόρευαν στους ανώμαλους και δεν τους επέτρεπαν να συναναστρέφονται με τους φυσιολογικούς. Στα θέατρα τους είχαν ξεχωριστές θέσεις για να κάθονται απομακρυσμένοι από τους υπόλοιπους. Όταν πήγαιναν οι ομοφυλλόφιλοι στο θέατρο τους ρωτούσαν που-στης; δηλαδή που κάθεσαι; Από ότι καταλαβαίνετε από αυτήν την ερώτηση βγήκε και η λέξη πούστης. Απλά πραγματάκια είναι. Λοιπόν αυτοί οι κύριοι που λέγονται ιερείς να μάθουν πρώτα να μην ξεφτιλίζουν το λειτούργημά τους και μετά να κρίνουν τους υπόλοιπους και τα πιστεύω τους. Χώρια ότι οι περισσότεροι από αυτούς να μην πω όλοι, οι οποίοι είναι υψηλόβαθμοι είναι μέσα στις στοές. Τί δουλειά έχουν αυτοί που πρεσβεύουν το ΦΩΣ να είναι μέσα στις καλά κρυμμένες στοές του σκότους.Στο επόμενο βίντεο θα δείτε τον χριστόδουλο να κηδεύεται ανάποδα. Μην νομίζετε ότι έγινε κατά λάθος. Δεν πιστεύω ότι πρώτη φορά κήδεψαν άνθρωπο. Όλοι γνωρίζουν ότι το κεφάλι του κεκοιμημένου κοιτάζει την ανατολή. Προσέξτε τον διπλανό τάφο του Σεραφείμ και θα καταλάβετε. Αυτά φίλοι μου παθαίνουν όσοι συμπροσεύχονται με τον πάπα το λεγόμενο θηρίο της αποκάλυψης. Σας προτρέπω να διαβάσετε για τους τυμπανιαίους του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ που πήγαν με το μέρος του πάπα και θα καταλάβετε. Την ώρα λοιπόν που άρχισαν να τον κατεβάζουν επενέβησαν ανώτερες δυνάμεις και γύρισαν το φέρετρο γι' αυτό και τα έχασαν οι υπόλοιποι παπάδες οι οποίοι δεν μπόρεσαν να σταματήσουν την αναστροφή του φερέτρου. Αυτό το βίντεο πρέπει να το δείτε πολλές φορές για να κατανοήσετε τι συμβαίνει. Αυτά τα λίγα και για σήμερα. Καλά να περνάτε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου